söndag 7 oktober 2012

Världens mysigaste och...

världens bökigaste!! Haha! Somnade vid tolv, nån timme senare kommer Patrik in o lägger Ida bredvid mig. Ett "mmm" kommer ifrån henne o hon lägger sig för o hålla om mig :) hur mysigt som helst!! Att ha henne bredvid sig är stundtals super mysigt o stundtals ett h-vete! :P bökigaste får man leta efter, snurrar o vrider sig. Då o då får man en fot antingen i ryggen el i ansiktet :S Hon är precis så som sin mor o far va när de va små ;)

Förutom det va kl 6 när ja va in till Tim första gången. Sen vakna Ida vid halv åtta o Tim efter åtta! Så sovit mycket de senaste två dagarna har jag. MEN jag är sååå trött o seg i huvudet :( jag är inte van att sova djup sömn. O ärligt talat vet jag inte va jag föredrar.. Att må o känna såhär är ju inte kul!!

Ida o Camilla är på g ut. Tim vilar o när han vaknar är det dax för oss att oxå gå ut. Mannen ska borra, såga o slipa lite här hemma!

På återseende!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar