fredag 19 oktober 2012

Det börjar redan i em... :)

I kväll är det middag på Stationen med några Almunge morsor :) ska bli riktigt kul o få komma ut lite! Ska mötas o ta nån drink vid 19 sen har vi bord bokat till 19.45 ;) Längtar!!!

Köpte mig en ny blus idag på kappahl, som medlem hade man halva priset på rea priset. Alltså halva priset på halva priset. Gick in o snabbkikade, brukar aldrig hitta nåt på rean. Men den hör va riktigt snygg! ;) bild kommer sen!

När Patrik kommer hem drar jag iväg för o möta en tjej o prova ett par sprillans nya skor!! Håller verkligen tummarna för att jag kan ha dom, men säker är de för trånga i vaderna :( vi får se! ;)
Sen blir det en snabbis upp på Gränby igen! Hann inte kolla klart på fm. Ska nämligen köpa en svart kajalpenna!
Så så ser min em o kväll ut (vet inte om jag hinner skriva så mycket mer)

Hoppas ni får en lika bra fre kväll som jag tänker ha!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar