torsdag 18 oktober 2012

Det är skönt med nära nära!!

Mun farmor o farfar bor ju gården bredvid typ, ca 5 min prom väg max!! O kan säga att det är riktigt skönt!! :P de har hjälpt mig (oss) några gånger när det verkligen behövts :)
Som i morrn, så är det lite halv körigt. Patrik kommer ju hem typ kvart i fyra. Då ska det lagad mat o så. O kl 19 ska jag möta några Almunge morsor vid stationen för en middag :D o till det köriga dårå (för det där är ju inga problem ;) ) så skulle vi verkligen behöva stor handla i morrn! Men det hinns ju inte me när Patrik kommer hem, o göra det själv med båda barnen är lite halv svårt, då det brukar bli runt 6 kassar plus blöjor o sånt. En aningens trångt i vagnen med det plus två barn :P
Så (nu kommer jag till själva inlägget, haha!) jag ringde farmor o undra if de ville komma hit i morrn på fm, skönast o handla då när det dels är barnbidragsdag o fre så det lär va mycket mer folk på em/kväll. O de kom så gärna så :) skulle komma vid nio, halv tio så ska jag försöka göra klart mig så jag kan åka så fort som möjligt ;)

O det bästa är ju oxå att mina föräldrar o syster kommer flytta tom liite närmare, den 26 nov, så vi får ännu fler nära (o kära!) nära!!! UNDERBART!!! :D

Nu vankas film kväll med mannen!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar