söndag 28 oktober 2012

Vilken dag!!

Den här dagen har känts låååång!! Har gått i ett!! Det började förvisso med sovmorgon för hela familjen, typ :) Sen började jag städa o Patrik tvätta i tvättstugan, med hjälp av Ida ;)
Det höll vi på med typ hela dagen. efter lunch drog Patrik o Ida till Stefan. Tim sov en stund. Sen sorterade o fotade vi MASSA med barnkläder! Tog huuur lång tid som helst!! Men skönt att det är gjort! Sen gick jag o Tim o hämtade all tvätt! Patrik o Ida kom hem, vi lagade mat, åt, Patrik duschade barnen, jag vek tvätten, Patrik tog hand om disken, o jag la barnen. Phu!!
Sen drog jag ut på en promenad o gick på vägen hem förbi Willys o handlade två ap tunga kassar med allt möjligt! ;)

Nu har jag precis skrivit lite i barnens böcker :)

Funderar på o ta mig lite fruktsallad innan jag hoppar i säng!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar