måndag 8 oktober 2012

Tjohooo!!

Denna dag gick fort!!! Kanske för att man haft sällis av Camilla hela dagen ;)
På fm gjorde vi inte mycket.. Tim sov 1.5 timme!! O jag väntade på att de skulle ringa upp från husläkaren... Fick tid kl 13.30. Fick som tur va skjuts av farfar till Patriks jobb o hämta bilen. Sen hem o hämta barnen o Camilla! Det va en skit läkare vi träffa o Ida fick inget för hostan... Stackarn! Har alltid gillat Länna men nu blir det till o byta till nyby ist!!
Efter det åkte vi ner en sväng till höstmarknaden på Vaksala torg. Strosade där 1 timme... Barnen satt snällt i vagnen, Ida ville tom lägga sig ner... Trots feber o hosta tycker jag att det är bra för dom o få frisk luft! O allt gick bra :) köpte oss en varsin Langos! Yammie!!!
På den korta vägen hem somnade båda kidsen. O även när jag tog ut dom o la dom i vagnen fortsatte de sova, händer aldrig! Haha! Så ställde vagnen på altanen o satte oss innanför o tittade på dem. Sååå skönt med uteplats :) Tim vaknade efter kanske 20 min o Ida efter 40 min.. Hon såg hängig ut o kändes varm... Tog temp o den visade 38.9... Så det vart hostmedicin (receptfri dårå..) o Alvedon. Hon ville inte äta så gjorde iordning välling, men inte ens det gick ner.. :( så det fick bli en isglass, som hon nästan åt upp...
De sover båda sen ca 1.5 timme. Ida fick nyss en hostattack så la henne inne hos oss. Skönast för henne då hon känner en trygghet o lugnast för Tim då han får sova i lugn o ro :)

Nu ska jag duscha, sen blir det nog snart sängen!

En bild på Ida när hon äter glass!
O en så otroligt underbar bild på de både när de håller varandra i handen i vagnen <3 o de satt så en bra stund. Sååå gulligt!!! Hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar