söndag 21 oktober 2012

Toppen dag!!

Men totalt slut just nu :P haha!
Som sagt, först till Patriks pappa där vi va drygt en timme, sen vart barnen sååå trötta, Tim tvärslockna bara sådär i famnen. Så vi åkte ut till bror m fam. Va där vid tolv tiden. Patrik o Kriss gick ut o spenderade över tre timmar i garaget med o byta däck på bilarna. Det strulade lite med ena ;)

Under tiden roade barnen mig o Cassi ;) Tim va lite små gnällig, men det är ytterligare en tand på g!! Stackarn... Snart har han 6 st!! :O
Vid halv fyra tiden åkte vi hem till kilen. Lekte en stund o sen kom Kriss m fam dit oxå o så åt vi middag tillsammans allihopa!! :D myyyys!!!! Mamma hade gjort jätte god kantarellpaj ( o ädelostpaj för dom som gilla det :O haha) o sallad o god sås!! :) efter det bjöd syrran på super god kladdkaka! Yammie!!! :) o gott te ;) (fick med mig några påsar hem) Tack systeryster!! :)
Vi rullade (bokstavligt talat, haha) hem vid sju tiden, barnen tvärslockna i bilen o det va bara o bära in dom, byta blöja o ge välling. O nu sussar de igen! :)
Jag ska bädda ner mig i soffan en stund innan jag flyttar mig till sängen! Haha!

I morrn är det fan nya jävla tag som gäller (inlägg om det kommer inom kort)

O vi får även skojsigt besök i morrn :) längtar!!!

TACK för idag min underbara goa familj!!!!
Älskar er alla!!!!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar