onsdag 24 oktober 2012

Ok, här kommer det...

För femhundraelfte gången, ska jag nu FÖRSÖKA gå ner i vikt. El SKA kanske jag ska säga... Förstår om ni börjar bli less på tjatet... Tom jag bllir det emellanåt...
Kanske är fel tillfälle o börja nu med tanke på hur jag mår... Men är less på o ligga sömnlös på nätterna o grubbla o va arg på mig själv.... Somnade efter kl två i natt...

Min tanke är inte att gå ut sten hårt. Inte ha ett måste att skriva ner vad jag äter. MEN jag ska tänka på vad jag äter, äta nyttigt!!! O liiiite gotti, NÅN gång i veckan, inte typ varje dag...

Sen ska jag antingen köra en PW på kvällen el cykla på träningscykeln! Köra plankan o benlyft!
Detta tills jag köpt mitt träningskort! ;)

Nästa sommar, då jäklar!!!! Beach 2013, here I come!!!

52 kg är målet!!!!!

Orkar inte gå o må såååå fruktansvärt dåligt över hur jag ser ut. Less på ursäkter som andra ger mig: - Du har ju fått två barn så tätt. Helt slut på kvällen.
Visst detta stämmer. Men det kan va SVÅRARE, inte OMÖJLIGT att gå ner i vikt för det. Kämpa, kämpa, kämpa!!!! ;)

Följ mig, stötta mig, peppa mig!! Det kommer INTE va lätt! O tro mig, jag kommer falla, men då SKA jag resa mig igen!!!

I kväll åkte Patrik iväg vid halv sju för o hämta sin mamma på Arlanda. Jag la barnen vid tio i sju, de va såååå trötta. Somnade direkt när vällingen va uppdrucken :)
Jag röjde undan från middagen i köket. Sen satte jag mig o cykla i 20 min, duschade o kröp upp i soffan med min sena middag ;) Åt suuuuper lite när vi alla åt eftersom jag skulle cykla sen. Helt otroligt nog va jag klar me allt innan kl åtta :) så jag mös upp i soffan med Nutrilett, avokado, banan o vatten :) lagom till älskligen kom hem!

Nu ska jag fortsätta o titta på Greys Anatomy :)

Förresten! Vet inte hur mycket bloggande de blir nu tors o fre. Ska hem till Sara o hennes familj o sova där med barnen. Ska bli kul! :)
Annars kommer uppdateringen i helgen ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar