tisdag 16 oktober 2012

Det går i ett! :)

Direkt efter frukost satte jag igång o baka morotskaka! Tim sov en stund. Jag duschade. När tim vaknade gick vi ut o lekte på uteplatsen :) är sååå glad att vi har den!! Det finns lite för Ida att pyssla med där. O när man som idag, inte hinner gå iväg, så är det perfekt o gå ut där o leka lite, så de iaf får frisk luft!! Direkt när vi kom in gick Ida raka vägen till sin säng o la sig o somnade efter ngr min! Jag stod o vispade glasyren till morotskakan o när ja kika in sov hon! :0 Hann göra klart kakan, ge Tim lunch o fixa mig, o honom, innan Ida vaknade strax innan halv ett. Gav henne lunch fixade henne. Min moster kom hit, o så åkte vi iväg på kalas vid halv två....

1 kommentar:

  1. Ååå morotskaka!! Ska baka det idag om jag hinner fast då i muffins formar :D

    SvaraRadera