fredag 12 oktober 2012

Fredag....

Efter frukosten fixade vi i ordning oss, plockade lite, slängde in en tvätt o dammsög. Efter det tog vi en promenad till Willys o handlade lite. Ida ville åka i vagnen, vilket typ aldrig händer!! Hon va lite gnällig i affären o på vägen hem somnade! hon, sittandes o utan napp o snutte! Helt otroligt! Hon brukar ju inte somna så tidigt :0 o Tim sov oxå! Så jag ställde vagnen på altanen o satte mig innanför o tog mig en energi dryck (nr 1 för dagen :P) Tim vaknade nästan på engång. Men Ida sov i typ 1 timme!

Under tiden hann Tim äta sin lunch, o Ida o jag åt när hon vaknade :)

Sen kom min bror förbi en sväng :) Riktigt skojsigt! Tim sov. Mellis, o sen kom mannen hem o började med middagen ;)

Inläggen idag vart lite bak o fram känns det som! Haha! Men men, så kan det bli!

Nu ska jag snart lägga mig. I morrn är det sovmorgon!!! :D

Natti natti söta Ni!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar