torsdag 18 oktober 2012

Fint hem! :)

Nu är allt klart! Hann göra allt innan Patrik kom hem! El ja, nästan, ska skura golven, men får bli när barnen somnat ;) O jag är sååå glad att vi har det lagom stort... Städa är ingen favvo liksom ;) o jag har så svårt att ta lite i taget dag för dag, jag vill göra allt på en gång!! Men älskar när det är nystädat o ren bäddat!! :)
O barnen lekte o roade varandra nästan hela tiden, tack o lov ;) annars hade det varit svårt att få nån städning gjord...


När Patrik kom hem gick jag o barnen ut en timme, så fick han laga maten :P de OCH jag behövde komma ut. O det va riktigt skönt faktiskt! :) köpte ju rn ståbräda för några dagar sen, o det va en riktig hit!! :D Det va inte helt fel o komma in till middag på bordet sen ;)

Vi hade det super kul i sandlådan o gunga, de äääälskar o gunga!! Tim skrattar så!!! <3

Nu är allt klart såsom middag intagen, disk omhändertaget, leksaker undan plockat o det är Bolibompa dax :) barnen myser med pappsen i soffa o jag ska hoppa in i duschen, sen tänker jag joina dom o myyyysa innan det är sov dax för kidsen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar