måndag 15 oktober 2012

Så va även denna dag slut...

Ber om ursäkt för mitt gnäll inlägg förut. Hoppas ni inte missförstod mig. Det absolut BÄSTA jag vet är att få va hemma med mina barn. Det är dockväldigt påfrestande att för 4e veckan ha barn som inte riktigt är 100! Är förvisso bara o vänja sig, är ju ofta så när de är så små! Nu är Ida piggare, men Tim liiite sämre. Inte så farligt!

Dagen gick bra, men hann inte blogga nåt då barnen sov i omgångar. Först Tim mellan typ 9.45 o 10.30. Sen när vi satt i sängen o lekte med lego lägger sig Ida ner o vänder ryggen till o somnar!! Kl va då 11.40 o jag skulle precis fixa lunch. Men jag lät henne sova. Gav Tim lunch o så lekte vi tills Ida vaknade vi 13 tiden, då va det bara

Nu fick jag en Ida bredvid mig, tycker det är läskigt när regnet smattrar mot fönstret... Låter faktiskt sjukt mycket!! får skriva klart i morrn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar