söndag 22 juli 2012

Tuffa tider...

Natten gick rätt bra trots allt! Morgonen me... Dock verkar Ida inte så pigg.. Glansig i ögonen, lite snuvig o hostig... Tim har tänder på g, en som sticker upp o där är han lite blå, stackarn! O tanden bredvid ser oxå ut o va på väg upp.. Så han är inte så jätte pigg o glad... Tycker synd om mina små <3 men även om mig själv... Varit ensam med barnen sen igår morse, o Mannen kommer nog inte hem förren tidigast i morrn kväll...
Så det är så här det känns att va ensamstående med två små barn. Det går ju, meeen jag är otroligt glad att jag har min man, pappan till mina barn, i mitt liv. Som är otroligt hjälpsam o ställer upp till 100%!!
Funderar på hur kvällen ska spenderas.. Blir nog en tidig kväll i alla fall, hoppas jag! I natt när jag gick o la mig bar jag in Ida till mig o Tim oxå... Kändes skönast så o inte lika ensamt i den stora sängen :P men hon är som en virvelvind!! Runt o bök o stök! Men det va mysigt att ha båda barnen där hos mig <3
Tror då inte jag får mycket packning gjort idag då barnen är såhär.. Hade även tänkt åka in till Gränby o handla lite kläder till Tim o handlat mat, vilket verkligen skulle behövas... O oxå svängt förbi lghtn med grejor... Men det får nog bli en hemma dag idag då... Om det inte sker en förändring efter lunch, vilket jag har svårt att tro..

Här kommer en dagens på mina hjärtan, det syns att ingen av dem är 100...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar