fredag 6 juli 2012

Behöver er inte!

Det finns vissa, som när jag väntade nr 2, min underbara Tim, försvann... Vänner som i alla fall påstod att de va mina vänner.. När jag berättade att vi skulle ha en till, poff! sa det så va de borta.. Jag blir ledsen fast jag inte borde bry mig. Det som gör mig mest ledsen är att de inte får se vilka fantastiska, underbara barn jag har!! Finns inget som gör mig stoltare än dom <3 De är sååå otroligt goa, o har sååå mycket glädje o kärlek att ge! Ni som inte träffat/träffar dom borde sörja! Tänker inte gå in på detaljer om varför jag tror det blivit som det blivit. Men kan säga att jag (el mina barn för den delen) behöver inte er, falska skitsnackande människor finns det ingen plats för i mitt liv! De vänner som finns i mitt liv just nu, de är dom jag bryr mig om, som jag oxå vet bryr sig om mig o mina älskade barn!!
Skulle kunna skriva hur långt o mycket som helst. Men orkar inte lägga ner mer energi på det/dom...
Jag har underbara vänner o familj, älskar er!! <3 ni vet vilka ni är... ;)


Vart ett djupt o känsloladdat inlägg, men behövde bara få ur mig det. Nu kan det glömmas!!


Mina älskade sötnosar <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar