onsdag 4 juli 2012

Toppen dag!!

Mötte upp syrran på Gränby, tog bussen när på stan. Härligt väder så då tyckte vi det kunde va mysigt att åka ner på stan. Va först till Cubus, där jag, hör o häpna, hittade två tröjor!! Två vita, en långärmad o en kortärmad. Såå snygga!! Efter det vart det en mumsig sallad på Unico, o en MASSA prat ;) sen gick vi till h&m där jag hittade jätte snygga byxor! Visst, jag måste lägga upp dom en del, men det måste jag alltid så det va lurre ;) sen bar det av till skopunkten, där jag efter lite om o men hittade ett par skor! Ja, jisses vad jag har handlat idag :P men nästan alla va rea kläder så det vart nästan hälften mot ordinarie pris! Brukar sällan handla på rea, hittar inget. Men nu hittade jag precis det jag ville ha :) gick upp flera storlekar på tröjorna för jag ville ha dem stora o luftiga! O de kommer jag även att kunna ha när ja gått ner i vikt oxå :) Men i alla fall, efter det träffade vi bror, Cassi o Isadora, gjorde de sällis på Max, sen gick vi till en annan sko affär där Amanda köpte ett par Converse! Sen vart det bussen tillbaka till Gränby, in på Kvantum en snabbis o sen åkte jag hemåt! Åkte vid kvart i fem o va hemma efter sju... Sjukt ledd o irriterad på vägen!!
Måste tillägga att syrran är absolut bäst att shoppa med!!!!
Efter kvällsbestyren vart det en lugn kväll i soffan för mig... Huvudvärken vill inte ge med sig... Suck!!!

I morrn tänker jag städa, o sen vila när barnen vilar, behöver nog det!

Nu måste jag sova... Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar