fredag 13 juli 2012

En sån dag...

När man bara vill dra täcket över huvudet.. :( men med två små kan man inte det.. På både gott o ont... Ont: att man verkligen inte kan det fast man behöver det... Gott: det är bara o rycka upp sig o köra på!!

Har städat lite på morgonen... Men ja känner mig inte så jätte bra... Halsen gör ont o huvudet o kroppen värker.. Tror det kommer hålla på såhär o inte bryta ut förren vi har flyttat... Bra på ett sätt få jag inte har tid o va sjuk, men jobbigt att va sådär lite halvt pigg halvt sjuk...
Att jag är stressad märks oxå, inget ja medvetet tänker på, men att jag ändå är det, spänner mig dom sjutton när jag sover.. Ont i käkarna o ont i hela kroppen :(
Nej, nu ska jag sluta klaga o ta mig en power nap medans Tim vilar!

Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar