onsdag 4 juli 2012

Lunch date!!

Idag ska jag in till stan alldeles själv! Ska träffa min syster så ska vi kika i lite affärer o ta en god lunch tillsammans o tjattra massor!! :P Har verkligen längtat tills idag faktiskt :) att få komma iväg bara jag o få göra nåt. Ha det trevligt o inte tänka på några tider ;) Som mamma behöver man faktiskt sånna dagar nån gång ibland (i alla fall jag) så man kan samla nya krafter o längta till o få komma hem :) O nu har jag ju verkligen möjligheten när Patrik oxå går hemma! Det är så mycket med packning o även snart flytten så man behöver en paus ibland :)
Det ska i alla fall bli väldans kul o träffas! Länge sedan det va bara hon o jag. O jag ser fram emot att höra ALLT om hennes P&L vecka!!! ;)

Huvudvärken är sådär idag... Liite bättre! Startar i alla fall även denna morgon med nutrilett, ett glas vatten, en kopp kaffe (stor!) o Alvedon! Så ska nog denna dag oxå bli bra ;)

Ha det gött!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar