tisdag 3 juli 2012

En dag på landet!

Började i alla fall dagen på landet! Närmare bestämt hos Emelie o hennes söta flickor! Hade med mig Ida, tyckte det va dax för henne o få lite mamma tid. Det va ur mysigt!! De hade massa djur: höns, tuppar, kycklingar, kaniner, gäss, grisar, hundar, katter o mitt älsklings djur, HÄSTAR!! :D Ida fick sitta på en söt ponny, gissa om JAG vart lycklig!! Hihi!! Alldeles för länge sedan jag red nu. Kanske dax snart?! Dock inte på en shettis dårå :P haha! En kanon dag hade vi där helt enkelt!! Sen va vi hem till mamma o pappa en snabbis där Ida han mys/leka med mormor, morfar o moster en liten snabbis innan vi åkte in till stan :)

Va till lägenheten o mätte lite. Träffade även de närmsta grannarna o de verkade super trevliga! Längtar till vi har flyttat in :)
Sen vart det upp på Gränby en snabbis. Tim fick mat o vi andra käkade middan på Barrista, mysigt att sitta ute :)

Var desto mindre roligt när vi skulle åka hem... Vägarbete på 282an så vi satt tunt 45 min i bilkö, barnen va INTE glada!! Tyckte såå synd om dom!! Tur kg hade ac i bilen, de va trots det väääldigt svettiga när vi kom hem! Hade jag vetat om att de va så lån tid hade jag tagit en annan väg (som Patrik gjorde när jag ringde o berättade) jag o barnen kom i alla fall hem strax efter halv sju, då hade vi åkt från stan strax efter fem, svettiga som de va satte jag Ida i badbaljan o Tim fick sig en dusch i barnstolen. De vart avsvalkade o rena ;) sen kom mannen hem o nu sussar barnen :) blir en kväll framför tvn för oss. Till VD såklart <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar