lördag 7 juli 2012

Min dag!!

Idag är det min dag, Sannas dag, mammans dag helt enkelt :) det bara vart så. Jag har haft sovmorgon fram till nu. Skönt!! Kl halv tolv ska jag träffa Sara över en lunch på thuns. Trevligt!! O kl 16 ska jag va i Stavby på brorsans inflyttningsfest. Kuuuul!!
Så nu ska jag upp o fixa iordning mig inför dagens lunch date. Efter det är det bara o göra sig iordning för fest :D Vi har bestämt så att den här gången är Patrik hemma me barnen. Det ska ju bli en riktig fest o drickas o så o då vill jag inte ha dem me. O nån barnvakt har vi inte lyckats få.. Ska ju oxå ha en del barnvakt till barnen de närmaste två veckorna eftersom vi ska flytta, så det blir mycket ändå.. O denna gång är det Patriks tur att va hemma så jag får åka o festa :P kör ju dock så det blir nyktert för min del ;) har ju varit det i två år nu så man är liksom van ;)

Ha en bra lördag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar