söndag 1 juli 2012

Inte så lång

paus vart det... Det rann över på alla plan igår.. Men har bestämt mig för att i alla fall dra ner på bloggandet... Det tar alldeles för mycket tid.. Mobilen tar för mycket tid helt enkelt! Med blogg, Facebook o nu oxå instagram... Känns som att jag hela tiden har mobilen i handen o känner pressen på att uppdatera ofta.. Därför har jag nu bestämt att jag bloggar så ofta jag känner att jag har tid, o lust! Vill ju inte sluta helt då det är ett sätt att få "prata" av mig på. Jag behöver det. Men det får bli i måttlig mängd :) har barnen som jag vill lägga den mesta tiden. Men den största "tidstjuven" är flytten just nu. Packning, planering, mycket som ska kastas. O nytt hem till mina söta katter! Kommer sakna dom så... Men det bästa för dom är om de får komma nånstans där de får vara ute oxå!
Nu ska jag skicka iväg mannen för o åka o hämta mat på Augusts Värdshus!! Hungrig som en varg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar