torsdag 5 juli 2012

Tjuvstarta!

Skulle ju köra två veckor med nutrilett * 2 o måltid * 2, tycker dock det går väldigt bra så jag tänker börja köra nutrilett * 3 o måltid * 1 redan idag :) Skulle ha börjat på måndag, men va sjutton!! Jag gick ju ner 2 kg på tre dagar. Sen i tors har jag stått stilla. MEN jag har inte hunnit me några promenader el träning o ätit en del gott :P fördelen är ju att jag inte gått upp utan stått stilla! Det är nog tack vare att jag ändå varit hård med nutriletten o vad jag ätit för måltid :)
Men nu är det dax att vågen rör sig neråt igen ;) Har ju hållit på 10 dagar o gått ner 2 kg så det tycker jag ändå är bra! Men än är det mycket kvar!!
I kväll ska jag o mannen ha lite "egen" tid med varandra. När barnen är lagda ska det dukas fram lite ost, kex, vindruvor, jorgubbar o vin :) *mums* o så har vi hyrt en film! (kommer ut med en bild på den sen!) Älskar dessa kvällar!!!! <3

För er som är intresserade o veta, ja ja vet att jag tjatar, så är min huvudvärk fortfarande kvar... Började för tredje dagen med två alvedon... Fattar inte vad det är!!! Aja, bara vänta o se...

Har i alla fall städat, så när barnen sover lång vilan, vilar jag me!! ;)

Ha en KANON dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar