söndag 8 juli 2012

Äntligen!!

Är flera kvällar sen nu (2 tror ja :P) som vi inte tittat på Vampier Diaries, vi har tittat på film o igår va jag ju borta. Men i kväll så!! Lite gott o ett avsnitt av VD :D hoppas barnen somnar snabbt, jag behöver verkligen lägga mig i tid!! Först fick jag ju alldeles för lite sömn i natt o under dagen har jag börjat känna av halsont :( så känner mig inte allt för pigg just nu... Så det blir till o mysa upp sig i soffan med täcke, chokladbit, cola zero o se VD, o efter det gå o lägga mig på en gång! Har fixat allt som fixas skall innan säng dax så det är bara o borsta tänderna o hoppa i säng ;)

I morrn är det nya tag som gäller!! Har slackat alldeles för mycket den senaste veckan o är livrädd för o ställa mig på vågen i morrn, är 100 på att jag gått upp de 2 kg jag gått ner... Bara mig själv o skylla! Men sååå jävla surt!! Fast att titta på kort på mig själv får mig att inte ens vilja äta!! Vet att det låter omoget osv, men det är känslan jag får av att se mig själv... Önskar bara jag kunde ge mig fan på't!! Till o från känns det jätte bra. Vet en sak sim gör att det förstörs för mig... Måste nog kolla upp det... Man ska inte behöva må skit 2 av 4 veckor varje månad.. O när det är de veckorna är jag hungrig o gotti sugen heeela tiden, ont i magen o trött pga av det.. Är väl dax att ta tag i det, är bara sååå mycket just nu så jag bara skjuter på det.. Får se om jag ringer i morrn...

Önskar er i alla fall en trevlig kväll!! :) det ska vi ha! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar