måndag 16 juli 2012

Skit dag!!

Fan, vad är det med min kropp?!! Känns som att den är på väg att ge upp!! Vet inte när jag mådde såhär dåligt fysiskt sist alltså... :'( går in på tredje veckan (ja vet att jag tjatar!) med fruktansvärd huvudvärk... Nacke, skuldror o käke?! Värker nåt ofantligt!! O idag, lagom kul på Ikea fick jag magont som inte är av denna värld! Trodde jag skulle svimma!! Måste ringa mvc i morrn... Men när ska jag hinna?! O när ska jag ha tid att åka dit... Allt dom inte är magen tror jag har med stress att göra.. Jag känner ingen stress men uppenbarligen gör min kropp det... Inför o flytta.. Det är tufft nog ändå, men med två små o få allt o gå ihop o renovera o samtidigt ge dom en lugn o trygg flytt. Jisses alltså! Längtar tills om två veckor då allt ska va klart...
Jag spänner mig som en tok på nätterna, får knappt upp munnen på morgonen o tom tänderna värker, jag vet, det är helt sjukt!! Min tandläkare sa att det märks för jag har fått så kraftiga käkmuskler... Kul? Inte ett jävla dugg!! Vem vill ha det liksom... Vi har i alla fall gått igenom veckan som kommer o va vi ska göra osv. Lyckades oxå trots allt knåpa ihop en riktigt god sallad till middag :) o en knarkare har jag oxå blivit (enligt min man) då jag knaprar värktabletter mm dagligen just nu... Jag som klarat mig utan i två år!! Ville inte äta det när ja va gravid...
Nej, nu har jag klagat av mig en massa, tråkigt nog för er, men jag behövde det! Nu ska jag, trots att det gör ondare när jag ligger ner, försöka att sova... Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar