torsdag 5 juli 2012

Dax att rycka upp sig!

Nu är jag less på huvudvärken!! Lyckades få mig en halvtimmes vila vid ett. Nu ska jag strax förbereda middagen som blir grillad lax, färskpotatis, romsås o sallad!! Nån gång under kvällen, skulle gissa när barnen somnat, tänker ja cykla på min träningscykel 20-30 min! Inte ett dugg lust, men känns skönt efteråt! För i kväll är det mys faktor här hemma!!! Ser jag fram emot :)

Måste bara skriva: i morse vaknade barnen 7.30! Redan tänkte jag! Man blir lätt bortskämd, de har nämligen vaknat vid 8.30-9 de senaste dagarna :P visst, de har ätit välling/ersättning runt 6-7 tiden, men sen somnat om. Märks att det är semester/sommarlov ;) Vill verkligen INTE verka skrytsam!! Men då jag skrivit ofta att de börjat vakna innan 7 på mornarna måste ja ju skriva som det är nu ;)jag njuuutwe! Eftersom den här mamman omöjligt kommer i säng innan kl 23 så är det väldigt skönt om barnen inte vaknar för tidigt! Ida har oxå blivit världens energi knippe o det är full rulle hela vakna tiden! Jag bara skrattar åt henne! <3 o Tim är som alltid glad o nöjd hela tiden! <3

Nu ska jag förbereda middagen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar