lördag 14 juli 2012

Oj så härligt!!

Som bekant är ju lördagar min sovmorgon dag! Ja brukar gå upp mellan 8.30-9 då... Brukar va rätt livat här uppe så det går inte o sova längre o ja brukar inte känna mig spec utvilad efter att ha hört dom gnälla nån/ett par timmar... MEN i morse va de väldigt tysta! Jag lyckades sova till 9.45!! O ja känner mig utvilad!! Härligt!! Vaknade först vid 6.30 då Tim ville äta, sen låg han vaken o va hur gullig som helst innan han somnade om igen :) Skruttan vaknade 7.30! Så jag o mannen hann mysa o snacka lite innan de vakna igen, like back in the days liksom, myyys!! Syrran gick upp strax innan halv åtta hon me, för o åka o jobba ;)

Mannen kom in me Tim precis när ja vakna, han va så trött så han tvär slockna bredvid mig innan jag gick upp. Gullungen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar