fredag 20 juli 2012

Nu så!!

Började morgonen med att lämna sötisarna hos deras farmor vid halv elva :) sen till Mäklarhuset o skriva klart det sista o få nycklarna ;) anlände till vårt nya boende vid ett tiden. Stefan o Towe kom dit, även mamma o pappa kikade förbi :)
Packade in lite saker, sen satte vi igång o riva köket! Jag hjälpte till lite men Patrik o Stefan gjorde iprincip allt! Strax efter fem hämtade jag hem kidsen, va hemma runt kvart i sex, då tog vi oss alla en dusch! Först jag o Ida o sen Tim :) sen va det de vanligs kvällsbestyren. Tio över sju somnade Tim, sen Ida strax efter halv åtta ;)
Efter att ha röjt av här hemma o fixat så käkade jag middag i min ensamhet, en pajbit som va kvar o vitlöksbröd ;)
Nu väntar jag på mannen som är på väg hem, sen blir det sovdax!

Bild på våran uteplats, ska fixas lite, sen blir den nog prima ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar