fredag 3 februari 2017

Woop woop!!!!

Ja, vad har jag gjort i kväll då? Jo bokat en resa till GREKLAND!!! :O :D 
Något jag pratat om i över ett år. O nu äntligen är resan bokad!! Den 16 maj drar jag, mamma, moster o kusinen 1 vecka till Kreta! :D Hittade ett jätte fint hotell som jag verkligen hopppas lever upp till förväntningarna! Det som jag vill ha finns ju iaf. Fint hotell, pool o näääära till strand. Sen klarar jag mig :P

Ska bli såååå skönt!!!!!

Samtidigt slits mina känslor itu!! En hel vecka från barnen, i ett annat land!!!! :/ Är inte ett dugg orolig för hur det ska gå här på hemmaplan. Vet att Patrik fixar det galant! O bara det är ju typ hälften av resan, el tom 75%. Men det är hur JAG kommer att må :O Kommer längta ihjäl mig!!!! Ska verkligen se till o hitta på saker som får tiden o gå :P Men såklart massa solande o bara att få va. Göra det jag känner för. Lyssna på ljudböcker, läsa, blinda utan o behöva kolla barn i vattnet (det ska faktiskt bli skönt :P ) Vila när jag vill, gå o lägga mig när jag vill, få upp när jag vill ;) Det blir nog kanoners!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar