lördag 11 februari 2017

Sååå bra tajming! :((

Att vakna me spännings migrän en dag som denna känns ju skit!! Det suger!!! Idag av alla dagar :(( 
Tim åkte precis me Wilmers mamma hem till dom där han ska va under dagen. När han va där i tors va en grävmaskin där o grävde en grop. O det va ju riktigt spännande!! Dom sa att dom skulle säga till Tim när den skulle grävas igen. Så fick ett sms redan igår kväll att dom skulle göra det idag o att Tim gärna fick komma. Han o Ida skulle ju till farmor. Men Wilmers mamma va snäll o erbjöd sig o skjutsa Tim till henne efteråt. Super snällt! Så Tim ska va hos Wilmer till runt halv fem. Sen joinar han Ida hos farmor :) Ida ska vi lämna där om en halvtimme. Så hon får många timmar ensam me farmor vilket hon ser fram emot! ;) 

Tim stackarn, oturs killen. Han missade?! stolen när han skulle sätta sig vid bordet i köket o dök ist ner me huvudet i golvet. Fick en gigantisk bula på ögonbrynet. O så ledsen han vart! Länge sedan han grät så ;( Kylde me kallt o den minskade liiite iaf. Som tur va gick det snabbt över! 

Jag har tagit mig en skön dusch, men fixa mig för kvällen gör jag sen när vi kommer hem. 
Jag o mitt älskade hjärta hade lite mys o bus i köket på morgonen....

Som jag älskar dig min prinsessa!! <3 Forever!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar