söndag 26 februari 2017

Underbar dag! 😍

Vi har haft en sĂ„Ă„Ă„Ă„ bra idag! Jag ska inte klaga i detta inlĂ€gg (sĂ„ jag spyr ur mig det nu sĂ„ ska jag inte ta upp det igen sen) sĂ„ jag börjar me o sĂ€ga att jag har helvetiskt ont i rygg/nacke o huvud. O oxĂ„ minisken i höger knĂ€... Men me en förjĂ€vlig envishet o vĂ€rktabletter sĂ„ kom vi Ă€ndĂ„ ivĂ€g vid halv nio. Vi kĂ€kade frukost hemma o packade allt innan vi Ă„kte. Kom fram till strĂ„lande sol o nĂ„gra minusgrader. Perfa!! 😃 HĂ€mtade ut barnens utrustning o sen va det bara o tuta o köra! ⛷ Började me en lite mindre backe (tĂ€nkte först ta den allra minsta pyttelilla backen men den fĂ„r man typ staka sig ner för 😂 o barnen kan ju Ă„ka) sĂ„ tog en lite större barnbacke. O sen upp till toppen 😉 Hade en lunch paus o sen fortsatte vi. Nya delen va typ bara gröna backar. Men underbart sollĂ€ge o perfekt för barnen o bara rulla pĂ„ i. De kunde Ă„ka ankarliften sjĂ€lva oxĂ„ 😊 Denna gĂ„ng gick det fin fint för Tim oxĂ„ đŸ‘đŸ» Han hade det inte lĂ€tt me den liften i SĂ€len, men den va betydligt trögare o dra ner o fĂ„ loss oxĂ„... Sen Ă„kte vi över till andra sidan dĂ€r vi Ă„kte i en hel del gupp o offpist 😉 Nu Ă€r det vi som har fullt sjĂ„ o hĂ€nga me barnen. De Ă€r grymma ju!! 😃 De Ă„kte oxĂ„ i röda backar (fast de visste inte om det först 😉 ) Vi provade den nya 8 stolsliften. Den gick snabbt o Ă„ka! Vid 18 tiden gav vi upp. Motvilligt! Haha! Vi ville alla Ă„ka mer men vi va helt slut! Tim somnade strax innan kl sju i bilen o Ida slumrade till en stund hon me. NĂ€r vi kom hem vid kvart i Ă„tta vaknade dom till men la sig direkt nĂ€r vi kom hem o somnade om ❤ 
Dom va super nöjda o överlyckliga me dagen, o vi me!! SĂ„ kul att vi har detta intresse tillsammans som familj. NĂ„t som vi alla Ă€lskar!! 😍 o att va ute!

I bilen pÄ vÀg!


The sun is shining!! 😎☀️


Jag o skruttan ❤


LĂ€ngst fram Ă„ker Patrik, sen Tim, Ida o jag! ☺️

Nu ska jag kolla klart pĂ„ tvn. I morrn mĂ„ste det röjas lite hĂ€r hemma för det Ă€r sĂ„Ă„Ă„ stökigt just nu 🙈
O sĂ„ ska vi Ă„ka o kolla pĂ„ kakel, bĂ€nkskiva o golv till köket! đŸ‘đŸ»

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar