fredag 24 februari 2017

I morrn är det dax! 😃

En dag i kungsberget väntar i morrn! ⛷ Vi hade sagt till barnen när vi kom hem från Sälen att vi skulle dit nån dag, el flera ggr. Det har nu dock varit fullspäckade helger o fr.o.m. ons så har vi en månads jobb (hela mars) me o fixa i nys lägenheten. Ska ju börja me total renovering av köket o sen flytta in. Så vi insåg att detta va enda helgen som gick. O barnen vart sååå glada! O är så himla förväntansfulla! 😃 Ska verkligen bli grymt kul!!

Älskar detta!!!

Jag har ju dock så sjukt ont i hela kroppen, fortfarande. Det lär sitta i kanske en vecka 😔 Jag vaknade me detta i morse o inte har det blivit nå bättre... Så på det sättet känner jag verkligen för o bara va hemma o vila. Det går inte ens o beskriva denna värk. Om man tar en skala på 1-10 så ligger jag på 9 nu. Vilket jag inte gjort sen i höstas. Skulle vilja sätta 10 men då skulle jag verkligen inte ens ta mig upp, ännu mindre iväg i morrn. Men gränsen är hårfin. Just nu är det min extrema envishet som gör att jag ändå tar mig upp o iväg. Jag har laddat me värktabletter o ett jävlar anamma!! Hur jag mår i morrn när vi kommer hem tänker jag inte tänka på (även om det är sjukt svårt) blir garanterat soffläge. Även på sön. Fast jag skulle behöva börja packa... Aja, timme för timme... Har packat o förberett liiite tills i morrn. Men känner ingen stress. Vi kommer hinna åka. Det BLIR bra!!!
Nu ska jag skriva ihop ett kort inlägg om denna dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar