lördag 22 oktober 2016

För det är jag värd!!!

Jag har slitit som ett djur idag!! Jisses!!! Det är mkt o göra innan fotograferingen. Har röjt alla rum o tagit bort sååå mkt! Ser lite väl rent ut ;) Men det är så det ska va under en fotografering o visning. Jag har dammat alla rum, skurat köksluckor, rengjort badrummet, röjt uteplatsen så hyllan därute nästan är helt tom! Förrådet är rätt fullt :P Alltså ni ska se barnens rum! Det är ju så jag ha det annars oxå! Haha! Har sålt en spjälsäng o ena tripp trapp stolen. 
Vi tog en rätt lång sovmorgon. O mys frulle. Gick igenom ekonomin nu, o som den kommer se ut sen, tillsammans. Kan tyckas skit tråkigt, men viktigt! O bra att göra tillsammans. Jag började fixa här hemma när Patrik åkte o hämtade barnen vid ett tiden. De handlade lite på vägen hem. Så härligt när mina små hjärtan kom hem!!!! <3 De har ju sovit borta i två nätter!! Händer inte sååå ofta. Men de har haft det jätte bra o kul! :) Så tacksam att de har en farmor, o mormor o morfar som är så pigga som dom är o vill va så mkt me våra hjärtan <3
Patrik fixade middagen idag medan jag fixade här hemma. Kött- fläskfilé o biff (det är bara killarna som gillar sånt ;) ) potatisgratäng, pommes o pommes cheteu (lite o välja på) o beasås. Sen fortsatte jag fixa här hemma o mannen drog iväg för o träffa Viktor som fyller år :) Barnen hade film mys me lite popcorn. Jag gjorde dom sällis en stund innan de skulle sova :) När de hade lagt sig fixade jag badrummet o tog mig sedan en dusch! Nu sitter jag i soffan o tittar på Så mycket bättre :) Älskar ju musik så detta är rätt kul o se! :) Unnar min lite gott....

Cola o några choklad bitar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar