söndag 9 oktober 2016

Så mycket som snurrar i huvudet!!

Helt sjuuuukt så mkt som händer just nu! Har nå jätte roligt att berätta :D men måste vänta några veckor. Sen är det en hel drös me massa annat. De närmaste månaderna är fullspäckade me allt möjligt! O så ska jag till läkaren på tis. Sjukskrivning el inte, det är frågan...
O på det vaknade jag i morse (vi sov båda till halv tio, Patrik som alltid vaknar tidigt) o mådde inte alla bra, inte Patrik heller. Snorig, ont i huvud o kropp o hals :(( Skit!! Vill inte bli sjuk!!! Skrev till chefen att jag blir hemma mån o tis. Vi ska ha en skogsdag i morrn o va ute mellan typ 9-14. Inte en chans att jag skulle orka! Låg mer el mindre i soffan fram till kl tre. Patrik hämtade barnen vid två. Det vart mys o gos när de kom hem! De hade haft det jätte bra :) Jag började märka upp kläder till bytardagen. Fick hjälp av Ida <3 Vi åt middag o va sen över o hälsade på en kompis till Tim o hans familj. Barnen lekte inser va fullt ös medvetslös! Haha! Men så kul för Tim o få leka med en kompis, en kill kompis :) O hans föräldrar är så himla trevliga!!
När vi kom hem va det sovdax för barnen. Jag känner mig hängigare igen o ligger här i soffan...

Sliten...

I morrn är jag som sagt hemma o ska vila o ta det lugnt! Jag lämnar barnen vid nio. Onödigt att Patrik ska lämna dom 7.20 när jag är hemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar