tisdag 25 oktober 2016

S.T.R.E.S.S.A.D!!!!

Alltså jag är så jävla stressad heeeela tiden just nu!!! Det är SJUKT mkt just nu. Både jätte roliga saker o jätte jobbiga! Förut, för typ ett år sedan när jag typ kraschade in i väggen då va hela jag stressad. Jag yrade runt o va uppe i varv hela tiden, el vart som en zombie! Nu har jag försökt svälja stressen o inte ta ut det över hur jag är/beter mig. Men nu har jag stress mage i stället!! Suck!! Alltid är det nåt! Jag kan nästan inte äta, när jag äter är det pytte lite o jag mår illa direkt. Det målet jag ändå kan äta bäst är lunchen. Men knappt det. Jag är ju inte ens gotti sugen!! :O Det har ju varit så här i några veckor nu. O det är så jäkla drygt!!! Visst, det är mkt när man har barn men än det ena o än det andra. Men att ha flera saker utöver det som tar mentalt gör det inte bättre... O när det är så stora saker oxå! Min hälsa, flytt, barnens förskola mm mm. Det blir FÖR mkt för nån som mig som redan har kraschat en gång. Jag har fem läkarbesök inom de närmaste två veckorna o halvtidssjukskriven, jag klarar inte lika mkt som "normala" människor. När jag har en bra dag då jag kanske ligger på en 2a el 3a i smärtskalan (som ligger mellan 0-10) så tänker jag att "wow! Är det så här det känns o må bra!" O då är jag ändå inte smärtfri, det är jag aldrig. Så när det kommer andra saker som läggs på, ja då orkar jag inte. MEN jag biter ihop, jag kämpar på!! Men hur länge går det...
Idag va Ida hos min mamma o pappa o Tim på förskolan. Det va nåt som Ida o mamma kommit överrens om förra veckan när Tim va två dagar hos dom. Mamma hämtade sedan Tim vid kvart i två (vilket jag är sååå tacksam för!! Är liksom kaos på deras förskola nu så jag vill ha dom där så lite som möjligt... Orkar inte gå in på detaljer...) så det vart en kort dag för honom! Jag hämtade dom hos mamma o pappa vid kvart över tre. Hem o fixa middag.....

Potatisbullar. Enkelt, simpelt o gott! O me en röra till me cremé fraish, sweet chili o skinka...

På tisdagar när Tim ska på gympa måste det va nåt som är enkelt o går snabbt o laga då vi behöver äta redan halv fem. Sen va det gympa. Vilket innebär en hel timme för mig o Martina o prata ;) Hem, kvälls macka för barnen, i säng med dom. Patrik åkte iväg en sväng. O nu har jag faktiskt lagt mig. Ska försöka somna tidigt. Vilket oxå är en omöjlighet nu för tiden... Är glad om jag skrapar ihop några timmars sömn på natten...
I morrn är det MÅNGA saker. Först jobb 7.45-12.20, sen träna, utvecklingssamtal me Ida, till banken o skriva på papper, sen lämna Ida hos mamma o pappa, o så me Tim på kalas på Leos kl 16.45. Gah!! Fläng hit o dit! Är verkligen så sjukt tacksam för ALL hjälp vi får från mamma o pappa!!! <3 Vi hade ju fått lösa det på nåt sätt annars, det är självklart att det går. Men när de finns o vill o kan hjälpa till tackar vi inte nej <3

Nu ligger våran lägenhet ute för försäljning oxå :D Både på Blocket o mäklarhusets hemsida! På fre kommer den på hemmet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar