onsdag 19 oktober 2016

Dagarna går i ett!!

O det är så mkt i huvudet att jag varken kan koppla av till tv el nån bok. Jag kan inte ens sova!!! Men jag hoppas på o kunna dela med mig lite av det snart ;)
Igår jobbade jag ju. Tim va hos mamma o pappa då han inte är helt hundra. Lämnade Ida på förskolan vid kl åtta då hennes grupp skulle åka till botaniska o plantera tulpaner! :D Hon hade haft så kul!! Mamma hade gått o hämtat Ida vid kvart i två igår, gissa om Ida vart glad!! Gå hem innan mellis!! Jag hämtade dom hos mamma o pappa vid kvart över tre. Stannade o pratade lite o hann även hejja på min bror som kom förbi :) Vi åkte hem o jag va så totalt jäkla slut alltså!!! Total däckade i soffan me barnen typ på mig! Haha! Mys på hög nivå! Så nära så nära :P Patrik åkte förbi Pizza Hut o köpte me pizza hem till barnens glädje! Jag har haft så himla svårt o äta den senaste tiden. Så jag tog en small, o de är ju pytte små! Fick bara i mig två bitar (vilket är hälften) sen mådde jag illa :( Klarar varken för mkt fett el socker nu för tiden... 
Sen rullade kvällen på... Ingen gympa för Tim såklart :(
Även idag fick Tim va hos mamma o pappa (så otroligt tacksam o glad för all hjälp denna vecka!! <3 ) lämnade han redan kvart över sju i morse (Patrik lämnade Ida på förskolan) Tim gick bara upp o klädde på sig o så åkte vi. Så han åt frukost hos mamma o pappa :) 
Jobbade 7.45-12.20, åkte o tränade, hämtade Ida vid två tiden o så hämta Tim. När vi kom hem åt jag o Ida mellis o sen plockade jag o röjde en massa här hemma. Pga ett möte vart det sen middag för barnen, vid tjugo över sex :O De åt som hästar ;) 
Jag åt middag för en timme sen :P Slöar nu framför tvn men kommer inte till ro. Ska nog ändå försöka lägga mig snart. Tim va vaken ett tag i natt inser slutade med att jag la mig på soffan... O sen väckte Ida mig alldeles för tidigt o då kunde jag inte somna om, men det gjort såklart hon! 
Bland det bästa med hösten är o få tända alla dessa mysiga ljus överallt i lägenheten....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar