fredag 7 oktober 2016

Tors o fre

Gah! Detta me o komma på bra rubriker är INTE min starka sida. Men det har ni nog redan märkt :P
Vart en timme sen till jobbet igår. Suck! Men det gick ändå bra. På kvällen va det ridning för Ida. O det gick så bra så!! Hon travade en massa vilket hon tyckte va så kul :) O en söt liten häst!!

<3

Idag va det först träning. Mamsen va där oxå (hon går hos "min" sjukgymnast hon oxå nu :) ) sen jobb. Vid fyra tiden fick jag sms av systeryster o det vart en spontan dejt night me henne! Så när mannen kom från jobbet åkte vi direkt. Först till hans mamma där vi hämtade hennes bil, o sen åkte Patrik o barnen o handlade lite o jag åkte till Amanda! Hade det så mysigt så!!! Precis vad jag behövde!!!

Tack bästaste finaste syster!!! <3 Älskar dig!!!!!

Åkte hem vid nio. Hämtade mamma o pappa hos mammas syster där de hade varit på middag. O sen hem!
Nu tänker jag sova. I morrn ska jag jobba. Har jobbarlördag mellan 9-15... Alltid lite motigt innan. Men brukar va kul! Träffa alla föräldrar o barn :) 
Patrik o barnen ska till Fyrishov (därför vi hämtade bilen) där de ska möta upp Patriks mamma för bad!! Även min mamma o Isadora kanske skulle dit :) Hade ju varit kul o fått va me... Men samtidigt är bad inte det bästa för min kropp... Sen åker barnen me deras farmor hem o ska sova där. Två månader sen sist nu så de längtar o tycker det ska bli kul!! :) Får se vad mannen o jag hittar på. Vad vi orkar o har lust me! 

Ne, godnatt på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar