fredag 21 oktober 2016

Planering, planering!!

Ibland är det bra att man är ett planerings freak ;) Det behövs när det är sååå mkt som ska fixas o donas! Barnen är ju hos deras farmor. Hon kom o tittade igår när Ida red, o även Tim o Patrik va me. Så mysigt sååå!! :) Tim gick långt o va så duktig! Men han är fortfarande lite snorig o hostig så sista biten bar farmor honom <3 Efter ridningen åkte de me henne hem. Vi ska hämta dom i morrn. Känns jätte konstigt att de ska sova borta två nätter. Men de va såklart glada! :)
I morse va det såååå segt o ta sig upp alltså! Men iväg kom vi! Skjutsade Patrik till jobbet till kl 7.45 o åkte sedan o tränade till strax efter nio. Så skönt!!! O sen va jag till mig sjukgymn direkt efter o fick behandling. Ett revben som satt lite lätt snett. Kändes att det va mkt bättre! Hem o har duschat o ätit frulle. Nu ska det som sagt planeras o struktureras....

O då behövs en stor kopp kaffe!! ;)

Jag o min bror ska till vår farmor o farfar o fika kl ett. Så länge sedan vi träffade farfar! O sen ska jag hämta Patrik kl 17 o då ska vi åka o handla lite, laga middag o ha lite mys middag o prata igenom lite planering o sen blir det till o fira me lite skumpa!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar