lördag 8 oktober 2016

Lördag kväll...

Redan lördag kväll :(( Mycket som jag skulle behöva göra den här helgen, men när?? 
Åkte från jobbet strax efter kl två. Kom hem o tog mig en dusch. Mannen kom hem. De hade haft jätte kul på Fyrishov o det vart två trötta kottar <3
Vi la oss i soffan o slocknade. Sååå trötta båda två, o känner oss inte helt hundra... Ställde larm efter 30 min för säkerhets skull :P Vaknade o kände att jag bara ville ligga kvar... Halsen värkte, likaså huvud o bihålor :( Men fixade oss i ordning o drog till Dragon Palace o åt. Jag kände mig kall svettig o åt minimalt :( Liiite grönsaker me nudlar, två minivårrullar. Hade tagit mer men fick inte i mig. Har aldrig ätit så lite där... Ändå hade jag inte ätit på 6 timmar. Så nåt är det kanske på g...
Åkte hem o hade bio mys...

World of Warcraft... Fick hem filmen igår. Såg den ju på bio direkt när den kom. Men den är bra!! :)

Nu blir det till o slöa en stund till framför tv. El börja märka kläder till bytardagen?! Blir nog sängen ist. O fixa märkningen i morrn ;)
Saknar barnen. Är ju typ två månader sen de sov borta. Det känns nästan jobbigare o jobbigare ju mindre de sover borta! Är ju van o ha de snusandes här i deras sängar, bli väckt alldeles för tidigt, o morgon mys... Men får mysa massor me dom i morrn när de kommer hem!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar