söndag 23 oktober 2016

Bad taiming!!!

Suck... Har hur mkt som helst o göra o här ligger jag i soffan me huvudvärk from hell!!!

Jag har INTE tid med detta!!!

Har ont från när jag höll på igår... O jag o Tim kom hem från Gränby för ett litet tag sedan. Vi skulle handla present till Tims kompis Wilmer, som har kalas på Leos på ons (konstigt o ha mitt i veckan!) men Tim är taggad!! ;) Vi hittade en present till honom, o till Isolde som fyller år på tis. Hittade även en varsin cool halloween kostym till barnen :D O så köpte jag lite läskiga spindlar ;) O ett par ljus till ljusstakarna i köket, en blomma (Ljung som ska stå på bordet ute) o sist in på kvantum o handlade ett par saker till middagen. Skönt o slippa storhandling! Nu ska jag vila, mannen fixar middag (våfflor me tonfiskröra) o sen göra ett sista ryck inför morgondagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar