fredag 21 oktober 2016

När man glömmer att äta!

När barnen inte är hemma har jag på sistånde börjat glömma o äta! :O Jag har lite problem me magen just nu när det är stressigt. Så mår illa när jag äter o kan bara äta lite. Har varit så ett par veckor nu. Men fick i mig lite nyss iaf...
Har plockat o röjt här hemma! Väntar bara på lite flyttkartonger från mannen. Vissa saker lägger vi ner redan nu o stället i förrådet. Det är ju 4.5 mån kvar till flytt. Men när visningarna är över o kontrakt skriver (hoppas, hoppas) så kan vi pusta ut o ta det lugnt några månader innan det drar igång igen!
Har även lagt ut lite saker till försäljning. Hojta till om ni är intresserade! En hensvik spjälsäng me madrass o spjälsängsskydd om man vill ha det till. En stokke tripp trapp stol o ett par prydnadskuddar!

Nu ska jag hämta mannen o så ska vi åka o handla, o på köttauktion!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar