onsdag 5 oktober 2016

Tis o ons

Jaha, vet knappt vad jag ska skriva. Veckorna rullar på... Igår efter jobbet hämtade jag barnen, hem o hängde en maskin tvätt (som jag hade satt timer på så den va klar tills vi kom hem) o slängde in en ny maskin, lagade middag, åt, drog till gympan, hem o gav barnen kvälls macka (då de äter så tidig middag på tisdagar) o la dom. Tittade på The Originals me mannen o sen vart det sängen...
I morse, upp tidigt, jobb 7.45-12.20. Åkte o tränade, hem o lämnade bilen o cyklade o hämtade barnen + en kompis till Ida, hem o jag o Tim åt mellis (Ida o Elise hade redan ätit) vek tvätt, lekte me lego me Tim så tjejerna fick leka lite i fred..

Det va nog uppskattat av honom, så mysigt så <3

Vid fyra vart Elise hämtad o då gjorde vi dom sällis hem o gick sedan hem hit igen på en gång. Jag fixade middag, vi käkade (mannen jobbade över o kom hem vid sex tiden) sen dammsög jag lägenheten o rengjorde badrummet. Behöver jag tala om att jag va TOTALT slut sen?! Tog mig en dusch o kraschade i soffan me kidsen o hann me lite mys innan dom skulle sova :) Jag va sj på väg o lägga mig vid kvart över sju. Men kikade på Teen Mom og o har fixad lite. Men nu ligger jag faktiskt i sängen o tänker sov!!! Ska bli sååå skönt!!!

I morrn när jag lämnat barnen ska jag åka o ta prover inför läkarbesöket på tis... Sen jobba 9-14.45! 

Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar