fredag 28 oktober 2016

Friday!!

Idag har vi haft en mys pys dag!! Började me o sova till kl 8 ;) Sen frukost o fix iordning o iväg till min sjukgymn. Barnen satt så snällt o tittade på :) Sen till Willys o handla lite o sen hem. Va lite galna o fixade halloween disco här hemma kl halv elva!! Haha!!!

En massa gott!! Me spindlar på :P



Vi dansade o hade oss till halloween musik! O hade så himla kul!! :D Sen började vi titta på Pippi på rymmen som vi hade köpt. Men gjorde sedan en paus o lekte lite, pysslade, åt lunch o sen gick Tim ut en stund. Hans kompis Ralf va ute o lekte så de lekte en stund tillsammans :) Ida o jag spelade massa spel! Hon ville inte ut...

Puss!! <3

Sen kom Tim in. Vi spelade lite till. Förberedde till middagen o sen tittade vi klart på Pippi. Jag fixade klart middagen o så kom mannen hem. Vart taco middag ! :) Vi satt alla länge o pratade o åt. Så mysigt! Jag som älskar tacos fix ändå bara i mig en halv sån där båt :O Undra hur länge detta ska hålla i sig.... :/

I morrn fm drar vi till stocholmo!!! Yey!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar