lördag 15 oktober 2016

Många fynd!!

Igår kväll va vi på klädbytardag i Alunda. Hade sj lämnat in en massa kläder, spel o lite annat. Vi skulle bara kika lite o jag hade inte räknat me o hitta det som vi verkligen behövde! En fodrad galonjacka o termobyxor till Ida. O så hittade jag både och! :D i praktiskt taget nyskick!!!
 
Fodrade galonjackan, det gula är mer gult i verkligheten. Men grymt snygg är den!! :)

Hittade oxå 40 plagg till åt barnen! Haha! Så komiskt att det vart exakt lika mkt til dom båda! Så himla fina kläder! O två par skor o ngr leksaker....
Kom hem rätt sent o barnen somnade inte förren strax efter kl nio. Därför de sov så länge i morse skulle jag tro ;) 
Jag är piggare nu. Sååå skönt! Halsen är fortfarande sådär o jag blir snabbt trött! Men nu är det Tim som är risig. Jag skjutsade dom på teater vid halv ett o ska hämta dom om en halvtimme. Då blir det hem o ta det lugnt o mysa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar