måndag 24 oktober 2016

Pusta ut en liten stund...

Tjoho!!!! Här är en som är helt slut mentalt! Phju! Kl ringde tidigt i morse. Upp o fixa mig o barnen, o lite här hemma. Barnen har ju fotografering på förskolan idag så de hade vakt fin kläder :) Tim körde på skjorta o slips (hans eget val) o fixad frilla ;) Åkte o lämnade barnen kl åtta o sen hem o fortsatte fixa. Mkt o fixa! Vid halv nio kom mäklaren o fotografen. Trevliga prickar det där! Haha! Det tig lite längre tid en vanligt men fotografen tyckte det va kul att jag va utbildad fotograf så han skulle skryta lite om sina kameror o objektiv ;) 
De tyckte jag hade gjort ett toppen jobb här hemma. Så det va kul! :) Vid kvart i tio va de klara. I morrn kommer lägenheten ut till försäljning. Sååååå spännande!! :D 
När de hade åkt tog jag in lite saker från förrådet, som va full proppat! Satte mig i soffan o pustade ut. Hade tänkt lägga mig o vila, vilket verkligen skulle behövas! Men vart hungrig oxå så har ätit lunch....

Saffransgryta me zucchini o räkor!

Om 45 min ska jag åka o träna. Kunde som tur va komma tidigare. O sen är det behandling hos sjukgymn då jag har så sjukt ont! Direkt efter det är det till barnens förskola för enskilda fotot på barnen, o syskonbild! :) Fullt ös medvetslös hela veckan igen då! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar