torsdag 21 januari 2016

Så gott som klara!

Väskorna är packade o klara. Det enda som ska ner är barnens snuttar o filtar i deras handbagage innan vi åker.....


Jag har gjort det fint här hemma. Så som jag vill ha det när vi kommer hem. Om ett tag ska vi äta middag o vid sex tiden ska barnen i säng (lycka till ;) ) Ska sopa golven lite sen när barnen lagt sig. Jag hann me ett varmt bad innan jag hämtade dom på fsk. Tack älsklingen som sa att jag MÅSTE det innan jag hämtade dom. Kände först att jag inte skulle hinna men då jag vill göra allt för o skona ryggen gjorde jag det. O det va nog bra. Nu har jag idag varit hos sjukgymnast, vilat, o tagit ett varmt bad, allt för ryggens skull. Hoppas resan går bra nu!!! Barnen hade haft en bra dag. De är lite uppe i varv, men inte så farligt. Tror det är för att jag är då lugn oxå. O det är jag verkligen. Så skönt! 
Vid halv tio måste vi väcka barnen då vi ska åka vid tio. Ska ta me en varsin smörgås de kan äta i bilen dit.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar