torsdag 7 januari 2016

Med rosa sockar på!!

Brrrrr!!!! Alla tjatar men det är verkligen KALLT!!! :S Jag mår verkligen skit just nu! Dagen gick bra. Gick upp 6.20, väckte barnen 20 min senare. De va inte lätt väckta, stackarna! Jag förstår dom, o så -20 grader ute på det! Glad att jag hade motorvärmare o kupévärmare på bilen. Den va varm när vi satte oss i den ;) Lämnade dom. Jobbade. Fick beröm av chefen :) När vi skulle käka lunch gick vi en bit till ett matställe. Då vart jag genom frusen o sen dess har jag frusit = VÄRK I HEEEELA KROPPEN!!! När jag slutade åkte jag o hämtade barnen hos mamma o pappa. Det hade gått bra för dom :) O så åkte vi hem. Jag åkte sen o hämtade ett paket från lekmer. O tog mig en vaaaarm dusch när jag kom hem. Men är kall igen :( Sitter i soffan me massor av kläder på!!!

O mysiga, sköna sockar!! ;)

Ska äta nåt (inte ätit middag än) o bara ta det lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar