lördag 2 januari 2016

Disney On Ice!

Mannen gav mig en låååång sov morgon ända till 10.50!! :O Jag hade kunnat sova betydligt längre om det inte vore för att vi skulle åka till Sthlm kl 12.30.
Så käkade frukost, gav barnen lunch o så fixade vi oss alla i ordning!
Halv ett hämtade Cassi, Isadora o Isolde upp oss o vi packade in oss i deras bil (som är 7-sitsig) o åkte till Globen. Kom dit i alldeles lagom tid o satt på våra platsen 5 min innan det började :) En häftig show som barnen älskade! O jag älskar o se hur glada de är!!!

Jag o Tim längst bak i bilen :P


På plats!


Inledning 


Peter Pan...






Paus o då införskaffades det popcorn ;)


Sjöjungfrun...




Frost...










Avslutning!

När vi åkte hem därifrån somnade först Isolde o sedan Tim. Han hann sova 10 min innan vi stannade för middag....

Medan Tim va på toan :P


Trött Ida :P

Sen rullade vi hem o va hemma kvart över sju.. Barnen las nästan på en gång men hade svårt o komma till ro... Ida har somnat men Tim ligger ännu vaken... Jag o mannen myser till Star wars 3!

I morrn väntar en mys dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar