söndag 17 januari 2016

Bloggandet blir lite lidande...

Det är såååå himla mkt nu innan resan. Jag tappar lusten o blogga lite. Känns som om jag tjatar o gnatar om det ena än det andra. Att min kropp bestämt sig för att ge mig en rejäl fight det vet vi alla vid det här laget. Jag måste kriga på ALLA sätt för att få tillbaka min kropp, få ett liv man kan ha som (en snart 32 åring) att få hjälpen. Det kommer ta tid. Men det SKA gå, ska kämpa denna vår. Jag har rätt att må bra!! Just nu har stressen tagit över helt, sover ej, har hjärtklappning, får inget gjort för jag är FÖR SLUT!!! MILJONER saker som ska göras o så två guldklimpar som är såååå uppspelta inför resan o va det inför dagens kalas o Idas kalas när vi kommer hem. O mitt i allt detta min mormors begravning på tis. Känslorna går verkligen upp o ner. Glädje o sorg varje dag. Ett känslomässigt kaos råder i mitt huvud just nu. Känns som om 2016 inleds i ett enda känslo kaos o me nåt som händer på VARJE plan! Känner stressen inom mig vart jag än är. Inget ställe känns som en andpaus just nu. O det är det jag behöver! Jobbet stressar mig då det är sååå mkt jag vill göra o sååå lite tid! Här hemma är det kalas förberedelser, packning, städning, begravning, läkarbesök, Bvc besök, sjukgymn besök, provtagning mm mm INNAN tors!! Får ont i magen bara av att tänka på det! Är ändå så glad o tacksam att jag har en man som är betydligt lugnare, som ser de ljusa punkterna. Som påminner mig om det positiva, som hjälper o stöttar mig till 200%!!! <3 Att jag har mina två bustroll som trots att de ibland (ofta ;) ) lever rövare ger mig energi o såååå mycket kärlek!!! Som ger mig så mkt glädje o dom gör mig SÅ stolt över dom VARJE dag!! Min familj är de bästa som finns, tillsammans klarar vi ALLT!! <3 Skulle kunna skriva så mkt mer... Men ska verkligen försöka ta Thailand som en chans till en låååång andpaus. Inge tvätt, städ, matlagning mm. BARA VA! Me min familj!!!! <3


Jag behöver mina stunder, helst varje dag, för o "bara va"! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar