söndag 3 januari 2016

När man mår sådär...

Jag känner mig lite nere... Julen är över. Jag ÄLSKAR julen o allt med den. Hela december! Men vips så är den över. All längtan, förväntan o spänning.... Det börjar bli dags o plocka ihop alla julsaker. Nu när snön äntligen är här ska allt bort! Hade tänkt göra det den här helgen, men igår hanns det ej o idag har jag mått skit. Tror det är det som gör att jag känner mig lite nere oxå. Så trist o va säng liggandes en hel dag. Känner mig värdelös! Hatar verkligen min kropp!!! Den hatar ju mig uppenbarligen!
Jag har inget nyårs löfte. Brukar inte ha det. Tänker inte heller som alla andra, att 2016 ska bli det bästa året någonsin! Året blir som det blir. Det är vi som påverkar hur året blir, för det mesta. Självklart händer saker som vi inte räknat me/är beredda på. Men så är livet. Jag ska göra mitt bästa detta år för att JAG ska få må bra. För att hela familjen ska få må bra. Det är familjen som alltid är prio ett o så kommer det fortsätta att vara. Men jag ska göra vad jag kan för att min kropp ska få må bra på alla sätt! 
Men när man mår som jag gör just nu. När man har så ont att man knappt kommer upp, då är det fan inte lätt att vara positiv... I morrn är det jobb igen som gäller, o då vet jag ju hur jag kommer att må sen :( Så trist när man trivs så på sitt jobb, med sitt jobb. Man brukar kunna bita ihop ett tag då. Men nu går det inte längre. Kämpat en hel höst o jag blir bara sämre....
I morrn ska jag jobba 12-17. Men de sa att jag kunde komma senast 14 om jag inte mådde bra. Så får se hur jag mår i morrn... Är sen sjukskriven tis, ledig ons, jobbar 8-16.30 tors o så sjukskriven fre. Jag vet ju hur jag kommer må på tors efter jobbet... Sån lång dag klarar jag egentligen inte.... Kommer må skit! Även om det är en heldags planering....

Jag är glad att jag har en man som hjälper o stöttar så gott han kan. Det är inte alltid lätt för honom heller... Men han gör så gott han kan <3

The Love of My life <3

Funderar på o gå o lägga mig... Känns så jäkla trist men orkar inget just nu ändå :( I morrn är en ny dag. Me nya tag. Det blir en bättre dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar