tisdag 19 januari 2016

Det fortsätter...

gå åt rätt håll, än så länge ;) Va vaken två timmar där vid 4 tiden me en kille som inte ville sova utan bara gosa, el gå upp! Lyckades små slumra i soffan sen sista timmen innan kl ringde. 
Lämnade Ida o åkte sedan till Bvc me Tim...

Han fick godkänt ;)

Förstod jag iof :) Han är en lite kortare kille men växer o följer sin kurva som han ska o så länge han gör det är det bra. Skulle han stanna upp el nåt sånt så ska vi kolla vidare me läkare om det isf. Men han är en pigg, glad o frisk pojke. Vilket är huvudsaken! :) Va mysigt o få åka själv me honom. Har jag möjligheten att bara ta ett barn me vid sånna här tillfällen gör jag det. För barnets skull oxå :) Efter det skjutsade jag honom till fsk. Lämnade några inbjudningskort i brevlådor (som jag ändå åkte förbi ;) ) till Willys o köpte frimärken till resten o postade dom, in på mm o köpte sånna där uppblåsbara luftkuddar o ha på flyget. Till Gränby där jag köpte två presenter till Tim som vi ska ta me som han ska få på sön :)

Denna vart det ;) O så en förpackning me lite små robotar till.

Gick in på TGR o köpte en varsin pennburk me pennor o vässare som ska me till barnen på planet ;) Visar bild sen, jätte fiffigt! Köpte varsin ros som vi ska ha me sen o till sist gick jag o köpte me mig lunch hem. Unnade mig sushi ;) 

Tog 10 bitars, tror jag brukar ta 12, men fick ändå typ inte i mig 10! :O Fick ta bort lite ris på dom :P

Ännu en dag där värken är "under kontroll" en dag där jag inte känner mig stressad heller. Nu ska jag lägga mig på soffan o vila lite innan mannen kommer hem o vi ska fixa oss i ordning... Krafter kommer att behövas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar