fredag 15 januari 2016

Fredag

En kall morgon....

Brrrr!!!

Gick bra på jobbet, vääääldigt lugnt! Så idag kom värken inte förren runt kl tre. Värst i ryggen. Hämtade barnen runt halv två, kom hem o åt mellis, strök barnens pärlplattor de gjorde igår, startat en maskin tvätt, tagit mig en dusch o nu ligger jag här i soffan...

Försöka vila en stund innan jag ska iväg om två timmar...

Vill så gärna träffa Sara, behöver komma iväg o träffa vänner. Men inte lätt när man inte mår bra. Men vill ju heller inte ligga i soffan vaaaarje dag jag kommer hem för att jag är så slut, har ont o är sååå trött!!! Inga kul alls! Men en stund kanske jag orkar om jag vilar lite nu... Dock betyder ju en maskin tvätt som snurrar i tvättmaskinen att det måste hängas, o för o kunna hänga måste allt på torkställningen vikas... Suck! O så diskmaskinen... Men den lämnar jag nog till mannen :P Direkt när han kommer hem åker jag till Gränby!

I morrn väntar en städ o bak dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar