lördag 16 januari 2016

Gårdagen...

Bloggar i från sängen.....

Skönt o ligga i värmen under täcket...

Barnen leker, mannen fixar frukost. Kokar ägg. Mums! Jag har ju min sovmorgon o kan sova ett par timmar till. Men kommer inte till ro. Saker som ska göras. Hungrig o relativt pigg, just nu. Kommer väl efter lunch men då kanske det får bli en liten vila då isf. 
Gårdagen då. Kom iväg o träffade Sara. Började me Apoteket o hämtade ut en medicin som va slut sist. Sen Partland o köpte inbjudningskort till Idas kalas o efter det åt vi på food courten. Inte ofta jag lämnar mat men ibland går det liksom inte, är ju medicinerna som gör det ibland. När det stängde kl 20 gick vi till kvantum fiket o fikade o satt där en timme. Va riktigt kul o få träffa henne, som vanligt! :) Nu funderar vi på hur vi ska klara oss TVÅ och en halv vecka från varandra. Hon är inte så teknisk så hon har whats ap el viber ;) Så det får lösa sig på nåt sätt! När jag kom hem va jag frusen, iaf om fötterna :P Så ställde mig i en varm snabb dusch. Upptäckte oxå att gulligaste mannen hade dammsugit OCH torkat golven! :D En sak mindre idag! Han hade även kört trimmern genom hela sitt hår så det ska jag fin slipa idag ;) Tittade lite på tv, o sen när jag skulle gå o Lägga mig började jag o mannen o prata om ALLT! Min kropp, hur jag mår, hur han mår, han är en hejare på o peppa o se det positiva. Det kan stundtals va sååå frustrerande när man sj mår skit!! Men han sätt o tänka är egentligen sååå rätt!! Så nästan två timmar senare, strax efter halv ett, kom jag i säng :P Men är så glad för det samtalet som va så bra! O utan tjafs ;) Nu ska jag nog göra de andra sällis vid frukost bordet innan det är dax o baka!! Hoppas du får en bra dag denna kaaaalla vinterdag! :) (positivt tänkande va det ;) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar